Повернутися до звичайного режиму

Сторінка класного керівника

/Files/images/f24837bcdf87.jpg

У житті кожної людини, яка свого часу була учнем, помітну роль відігравав класний керівник. Упродовж багатьох років шкільництва педагог-вихователь стояв найближче до джерел духовного становлення учнів.

"У вихованні, — писав К.Д. Ушинський, — все повинно базуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, хоч би як хитро він був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання".

Провідну роль професійного вихователя у духовному становленні юної особистості завжди підкреслював В.О. Сухомлинський.

"Вихователь, — писав він, — це особа, яка за дорученням народу мас повсякденний доступ до найдорожчого народного багатства — душі, розуму, почуттів дітей, підлітків і юнаків. Перед ним, з одного боку, моральні цінності, створені, вистраждані протягом століть, з другого — багатство народу, його майбутнє, його надія — молоде покоління. Вихователь творить найбільше багатство суспільства — людину".

Тому класними керівниками призначають найбільш досвідчених учителів. Як правило, кожен класний керівник вважає доцільним працювати з одним дитячим колективом упродовж тривалого часу (5—7 років).

Функції класного керівника

Напрями і форми роботи класного керівника

Робота класного керівника з вивчення учнів

Критерії оцінювання ефективності виховного процесу

Методичні рекомендації щодо забезпечення прав дітей у навчальному закладі
П'ять шляхів до серця дитини
Батьки очима дітей

Етика у класі: про що треба знати вчителю. Основні принципи етики та поради вчителям про те, як формувати в учнів етичну поведінку

Агресивна поведінка дітей і підлітків. Причини виникнення агресивної поведінки та рекомендації з її усунення у дітей і підлітків

Користь письменницької праці для дітей. Переваги постійного письмового викладу своїх думок у період підліткового розвитку особистості

Як допомогти дитині знайти своє покликання. Рекомендації батькам від викладачів Гарвардського та Стенфордського університетів

Як правильно ставити запитання дітям. Декілька рекомендацій батькам для покращення комунікативного зв'язку з власними дітьми

10 вчинків, яких учителі очікують від батьків. Якщо у шкільне життя дитини залучені батьки, то її оцінки, поведінка та емоційний стан значно вище

Сім навичок високоефективних підлітків. Поради Шона Кові для батьків і підлітків із його книги з однойменною назвою

Кiлькiсть переглядiв: 823

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.