Самоосвіта вчителя

/Files/images/zzzzzzzzzzzzzzz2535054_97493d2f.jpg

Удосконалення методичної майстерності - це, передусім, самоосвіта, особисті ваші зусилля, спрямовані на підвищення власної культури праці і, в першу чергу, культури мислення.

В.Сухомлинський

Алгоритм роботи вчителя над індивідуальною науково-методичною проблемою

1. Вибір теми (проблеми) індивідуальної науково-методичної роботи:

• ознайомлення з літературою;

• ознайомлення з нормативни­ми документами;

• вивчення наявного прогресив­ного педагогічного досвіду з проблеми дослідження.

2. Детальне ознайомлення з проблемою засобами літературних джерел:

• складання картотеки літера­турних джерел;

• виписки з літературних джерел.

3. Остаточне формулювання теми і розробка попереднього варіанту плану роботи над реалізацією індивідуальної науково-методичної проблеми:

• обґрунтування вибору теми;

• актуальність і новизна;

• формулювання мети та завдань дослідження;

• відбір адекватних методі в та за­собів дослідження;

• остаточна розробка плану ро­боти з конкретизацією термінів виконання.

4. Формулювання гіпотези до слідження, відбір та розробка моделей, інноваційних технологій педагогічної діяльності.

5. Упровадження інновацій у власну педагогічну практику.

6. Аналіз та оцінювання резуль­татів роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою, чи підтвердилась гіпотеза, вису­нута на початку дослідження? Формулювання висновків та про­позицій.

7. Оформлення роботи (видання брошури, методична папка з описом власного досвіду, стаття в друкованих педагогічних видан­нях тощо), звіт перед колегами про здобуті результати.

Кiлькiсть переглядiв: 702

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.