Підготовка вчителя до уроку
Успішне вивчення будь-якого предмету великою мірою залежить від правильного планування матеріалу навчальної програми.
Виходячи з програми, учитель складає календарний план роботи на кожний семестр.
Тематичне планування полягає в тому, що вчитель відповідно до кількості навчальних годин, орієнтовано визначених програмою на вивчення певної теми, і матеріалу підручника визначає мету кожного уроку. При цьому він зазначає, яке обладнання використає на уроці, які вправи, задачі розв'яже на уроці, а які задасть додому.
При тематичному плануванні вчитель не визначає ні порядку розв'язання завдань, ні форми організації навчальної діяльності учнів. Усі ці методичні сторони уроку він розробляє при поурочному плануванні в процесі підготовки до занять.
План уроку
Виходячи з загальних вимог до уроку, його мети і вимог до методів навчання, вчитель складає поурочний план, в якому треба зазначити:
Тему і його мету.
Обладнання, яке треба підготувати і використати на уроці.
Який матеріал треба повторити з учнями, щоб на його основі вони оволоділи новим матеріалом.
Вказати номери вправ чи задач з підручника чи д/ матеріалу. Доцільно записати розв'язок задач, прикладів і т. д.
Види робіт, їх послідовність, орієнтовано вказати час, необхідний для виконання кожного виду роботи, намітити методи і форми ведення уроку.
Вказати прізвища учнів для опитування.
Завдання додому на дошці і зробити короткий підсумок уроку.
Вміння готуватися до уроку, складати план, або конспект уроку набувається досвідом, самокритичною оцінкою власної роботи, аналізом причин вдалих і невдалих моментів уроку.
Коментарi